انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای پذیرایی

برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی باید بسیار دقت کنید زیرا به دلیل نوع کاربردی که پذیرایی دارد باید شکل رسمی تری از کاغذ دیواری را انتخاب کنید. انتخاب کاغذ دیواری برای پذیرایی را باید بر اساس طرح مبلمان انجام دهید برای مثال اگر پارچه ای که برای مبلمان شما مورد استفاده قرار گرفته است بدون طرح و ساده است بهتر است نوعی از کاغذ دیواری را انتخاب کنید که دارای طرح باشد و یا بر عکس اگر پارچه ای که بر روی مبلمان مورد استفاده قرار گرفته است طرح دار است باید نوعی از کاغذ دیواری را انتخاب کنید که ساده باشد تا فضا دارای هارمونی باشد.
توجه به رنگ کاغذ دیواری برای پذیرایی
برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری باید نوعی از کاغذ دیواری را انتخاب کنید که رنگ آن با سایر اجزای پذیرایی هماهنگی داشته باشد برای مثال برای دکوراسیون مدرن می توانید از کاغذ دیواری مدرن استفاده نمایید در غیر اینصورت فضای پذیرایی شما ممکن است آشفته به نظر بیاید. اگر درباره نوع ترکیب رنگ ها اطلاعات ندارید بهتر است با کسی که در زمینه دکوراسیون داخلی دانش دارد مشورت کنید.

سبک کلاسیک کاغذ دیواری برای پذیرایی
اگر می خواهید نوعی از کاغذ دیواری را خریداری نمایید که دارای نقش و طرح های مختلفی می باشد باید انتخاب را با دقت بیشتری انجام دهید تا فضای پذیرایی بیش از شلوغ نشود. معمولا برای دکوراسیونی که ساده باشد استفاده از کاغذ دیواری طرح دارد مناسب می باشد. اگر کاغذ دیواری دارای نقوشی اسلیمی و یا کلاسیک باشد می توانید از آن برای دکوراسیون کلاسیک استفاده کنید.
استفاده از انواع مکمل کاغذ دیواری
بهتر است برای انتخاب کاغذ دیواری از طرح های مکمل کاغذ دیواری استفاده کنید تا فضایی زیباتر خلق کنید. درست است که ممکن است استفاده از دو نوع کاغذ دیواری در ظاهر شباهتی به هم نداشته باشند اما در کنار هم می توانند مکمل های مناسبی باشند. شما می توانید کاغذ دیواری را که دارای نقوش بیشتری می باشد برای قسمتی از خانه انتخاب کنید که وسایل کمتری در آنجا قرار می گیرد تا موجب شلوغی فضا نشود و هماهنگی مناسبی را در فضا ایجاد نماید.
انتخاب طرح مناسب و رنگ مناسب برای پذیرایی
اگر دیوارهای منزل شما کوتاه باشد می توانید از کاغذ دیواری استفاده کنید که دارای خطوطی عمودی باشد تا ارتفاع دیوار شما بلندتر به نظر بیاید. همچنین دارا بودن نقوشی افقی در کاغذ دیواری باعث می شود تا فضا به نظر فراخ تر بیاید. اگر هم از کاغذ دیواری استفاده کنید که دارای طرح هایی شکسته باشد باعث افزایش پویایی فضا خواهد شد. برای ایجاد فضایی آرام در محیط پذیرایی نیز می توانید از کاغذ دیواری با رنگ ملایم که دارای طرح هایی کوچک باشد استفاده کنید. برای فضای کوچک بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضا بازتر به نظر بیاید و برای افزایش گرمی و صمیمیت فضا نیز می توانید از رنگ های گرم کاغذ دیواری استفاده کنید.
استفاده از کاغذ دیواری مدرن در دکوراسیون پذیرایی
اگر دکوراسیونی که برای فضای پذیرایی انتخاب کرده اید مدرن است باید از سبک مدرن کاغذ دیواری نیز برای پذیرایی استفاده کنید. کاغذ دیواری مدرن دارای رنگ ها و طرح های ساده است. انتخاب کاغذ دیواری ساده برای پذیرایی دست شما را برای تغییراتی که در آینده در دکوراسیون می خواهید ایجاد نمایید باز می گذارد.
هماهنگی کاغذ دیواری با کفپوش
همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد برای انتخاب کاغذ دیواری باید هماهنگی کاغذ دیواری را با سایر اجزای منزل در نظر بگیرید که یکی از مهم ترین آن ها تناسب کاغذ دیواری با کفپوش می باشد. نقش و طرح و رنگ کفپوش باید با طرح و رنگ کاغذ دیواری هارمونی مناسبی داشته باشد.

برای خرید کاغذ دیواری در اصفهان با ما تماس بگیرید.

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید

تماس فوری